Administratiekantoor Tijmen Touw

Voor al uw financiële en fiscale vraagstukken
Contact

Een administratiekantoor dat goed op de hoogte is van zowel uw onderneming als uw persoonlijke situatie is in staat snel in te spelen en te reageren op veranderingen. Zo wordt voor u het beste resultaat behaald.

Daarom streeft administratiekantoor Tijmen Touw naar persoonlijke betrokkenheid, die de basis vormt voor een perfecte samenwerking.

Boekhouding

Belastingen

Bedrijfsadvies

Over Administratiekantoor Tijmen Touw

Administratiekantoor Tijmen Touw is een administratiekantoor met korte lijnen. Persoonlijke betrokkenheid vormt de basis voor onze dienstverlening.  Wij bieden onze ondernemers financiële duidelijkheid op elk gewenst moment.  In de regio Echt-Susteren -maar ook daarbuiten- helpen we ondernemers om inzicht in hun financiën te krijgen én te houden.

Digitalisering wordt in onze wereld steeds belangrijker. Bedrijven en overheidsinstellingen automatiseren hun dienstverlening en digitaal informatie verwerken is de norm. Ook bij Administratiekantoor Tijmen Touw gaan we graag met onze tijd mee en gebruiken we digitale programma’s om u te ontzorgen en uw bedrijfsadministratie zo efficiënt mogelijk te verwerken.

Administratiekantoor Tijmen Touw ondersteunt en begeleidt mkb’ers een zzp’ers.  Met onze brede kennis op het gebied van ondernemen fungeren we als een betrokken advies- en sparringpartner. We staan voor u klaar en nemen u werk uit handen. We denken met u mee en zetten net dat stapje extra om u te ondersteunen bij uw administratieve, financiële en fiscale vraagstukken.

Onze Diensten

Onze activiteiten richten zich op Advies, Administratie en Automatisering. Met onze diensten en brede kennis op het gebied van ondernemen is administratiekantoor Tijmen Touw een adviespartner die in staat is om elke MKB organisatie optimaal te ondersteunen en te adviseren. Daarnaast nemen we onze klanten ook graag werk uit handen zodat zij zich kunnen concentreren op hun kern activiteiten.

Financiële administratie

Wij helpen u graag om een overzichtelijk en efficiënte bedrijfsadministratie te voeren die voldoet aan de eisen van de wet. Wij gebruiken onze deskundigheid en mogelijkheden om overzichtelijke rapportages en heldere prognoses te geven. Deze informatie geeft u duidelijkheid zodat u gefundeerde beslissingen kunt nemen en zorgeloos kunt ondernemen. We inventariseren uw wensen en geven advies om op een manier te administreren die bij uw onderneming past.

U kunt bij ons terecht voor:

  • het verwerken van uw kas, bank en facturen;
  • het verzorgen van uw aangifte omzetbelasting;
  • het opmaken van uw jaarrekening;
  • het opstellen van tussentijdse balansen en winst- en verliesrekeningen;
  • het verzorgen van uw aangifte inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting;
  • het deponeren van de publicatiestukken bij de Kamer van Koophandel;

Salarisadministratie

De salarisadministratie is een complex en tijdrovend proces waar een ondernemen vaak wel wat hulp bij kan gebruiken. De wet- en regelgeving die van invloed is op salarisadministraties zijn aan verandering onderhevig en actuele kennis is essentieel om gemiste kortingsregelingen of subsidies te voorkomen. Administratiekantoor Tijmen Touw blijft op de hoogte van alle ins en outs.

We verzorgen niet alleen de loon- en salarisadministratie, maar alles wat daarbij hoort, zoals:

  • het maken van proforma berekeningen;
  • het maken van loonkostenberekeningen;
  • het opstellen van arbeidsovereenkomsten;
  • het verzorgen van uw aangifte loonheffingen;
  • het verzorgen van opgaven pensioenfondsen;

Fiscaal advies

Heeft u een lastig vraagstuk met betrekking tot belastingen of wilt u weten wat de fiscale gevolgen van bepaalde bedrijfsbeslissingen kunnen zijn? Dan bent u bij Administratiekantoor Tijmen Touw aan het juiste adres. In de loop der jaren hebben we uitgebreide ervaring opgebouwd op het gebied van diverse fiscale vraagstukken.

Op fiscaal gebied:

  • verzorgen wij al uw voorkomende belastingaangiften;
  • optimaliseren wij de fiscale positie van u als ondernemer, zowel zakelijk als privé;
  • adviseren wij u over de gewenste rechtsvorm (eenmanszaak, vof, BV, ed.) voor uw onderneming rekening houdend met uw ondernemersdoelstellingen;
  • verzorgen wij het opmaken van bezwaar- en beroepschriften en staan we u bij in gerechtelijke procedures
  • begeleiden we u bij herstructureringen, bedrijfsopvolgingen, fusies en overnames;
  • adviseren we u over fiscale aspecten bij vermogensbeheer;
  • adviseren we u bij specialistische zaken met betrekking tot pensioen, financiële planning of juridische vraagstukken.

Ondernemersadvies

Van begeleiding bij een financieringsaanvraag tot advies met betrekking tot uw personeelsmanagement, Administratiekantoor Tijmen Touw staat voor u klaar om u van uitgebreid advies te voorzien. Voor zowel startende als ervaren ondernemers zijn we een waardevolle advies- en sparringpartner. Door onze ruime ervaring geven wij ondernemersadvies op maat. Zo zetten wij uw kansen om in concrete acties.

Meer informatie?

Bent u benieuwd of wij iets voor u en uw bedrijf kunnen betekenen? Maak vrijblijvend een afspraak!

Belastingdienst actueel voor ondernemers

  • Begin augustus herinneren wij ondernemers via sms aan btw-aangifte
    op 1 augustus 2022 om 07:00

    Bent u ondernemer en hebt u nog geen btw-aangifte gedaan over het 2e kwartaal van 2022 of juni 2022? Dan kunt u van 2 tot en met 4 augustus een sms-bericht van ons krijgen. In dit bericht herinneren wij u eraan dat u uiterlijk 7 augustus 2022 btw-aangifte moet doen over deze tijdvakken. En dat u, […]

  • Hoofdlijnenbrief Arbeidsmarkt gepubliceerd
    op 6 juli 2022 om 15:00

    De Tweede Kamer heeft gisteren de Hoofdlijnenbrief Arbeidsmarkt ontvangen. In deze brief staan de plannen van het kabinet om de arbeidsmarkt te hervormen.

  • Machtigingen Serviceberichten Aanslag via Digipoort automatisch uitgebreid naar 2023
    op 30 juni 2022 om 11:00

    Doet u als intermediair langdurig belastingzaken namens uw klant? En maakt u gebruik van doorlopende machtigingen voor Serviceberichten Aanslag? Vanaf 1 juli 2022 breiden we de registratie voor Serviceberichten Aanslag voor u uit naar 2023.

Contact